Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

το Ελληνικό Πόδι

Πόσοι πραγματικά γνωρίζουν τι είναι το Ελληνικό Πόδι?
Η εύκολη και γρήγορη απάντηση είναι ότι πρόκειται περί μετρικού συστήματος το όποιο χρησιμοποιήθηκε στην αρχαιότητα από τους Έλληνες και κατόπιν υιοθετήθηκε από τους Άγγλους κλπ κλπ.

Στην πραγματικότητα στην τέχνη και στην ιατρική, ο όρος Ελληνικό Πόδι σήμαινε κάτι άλλο τελείως διαφορετικό.
Στην ιατρική λοιπόν ονομάζεται Morton’s toe, στην γλυπτική ονομάζεται Ελληνικό Πόδι.

Είναι η κατάσταση κατά την οποία το δεύτερο δάχτυλο του ποδιού μας, αυτό δίπλα στο μεγάλο, είναι μακρύτερο από το πρώτο, το μεγάλο. Στα περισσότερα πόδια υπάρχουν 3 τύποι. Το Αιγυπτιακό Πόδι, στο οποίο από το μεγάλο δάχτυλο μέχρι το μικρότερο υπάρχει μια διαγωνίως ευθεία με το μεγάλο δάχτυλο μακρύτερο από όλα, το Ρωμαϊκό Πόδι ή και τετράγωνο, οπού όλα τα δάχτυλα είναι σε μια οριζόντια ευθεία και το Ελληνικό Πόδι όπως περιέγραψα πριν.

Η μεγάλη (70-80%) πλειοψηφία του παγκόσμιου πληθυσμού έχει το Αιγυπτιακό Πόδι, καθώς είναι το “κανονικό” οστεολογικά πόδι, αυτό το οποίο “πρέπει” να έχει ο κάθε άνθρωπος με βάση την οστεϊκη κατασκευή του είδους μας. Υπάρχει ολόκληρο κίνημα μάλιστα στις ιατρικές κοινότητες παγκοσμίως να καταργηθεί ο όρος “Αιγυπτιακό” καθώς είναι το ορθό επιστημονικά. Δεν υπάρχει όμως καμία αμφισβήτηση για τον όρο “Ελληνικό”, πάρα μόνο η σιωπηρή αντικατάσταση του από τον όρο Morton’s toe και τον χαρακτηρισμό του ως οστεϊκη δυσμορφία.

Ποια είναι όμως η διαφορά με τα άλλα εκτός από το μέγεθος των μεταταρσίων οστών?
Το Ελληνικό Πόδι είναι κληρονομικό!!!!
Απίστευτο? Αν ήταν μόνο αυτό, πιθανόν όχι. Το απίστευτο είναι ότι η “δυσμορφία” του Ελληνικού Ποδιού συνδέεται γονιδιακά με Έλληνες.
Όπα. Μισό.
Αυτό σημαίνει ότι όποιος έχει μεγαλύτερο δεύτερο δάχτυλο στο πόδι του, έχει απαραίτητα Ελληνικά γονίδια?
ΝΑΙ!!!

Αυτό ΕΙΝΑΙ απίστευτο. Και αυτό είναι πιθανόν το στοιχείο το οποίο γίνεται προσπάθεια να καταργηθεί, μετατρέποντας το γενετικό αυτό χαρακτηριστικό σε οστεϊκη δυσμορφία.

Στη γλυπτική, υπάρχουν αμέτρητες αποδείξεις για την γνώση της ύπαρξης του χαρακτηριστικού αυτού στους Έλληνες από τα πανάρχαια χρόνια. ΟΛΑ τα αγάλματα της Ελληνικής αρχαιότητας τα οποία απεικονίζουν φιγούρες Ελλήνων, φέρουν αυτό το χαρακτηριστικό καθαρό. Δεν είναι τυχαίο ότι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι το απεικόνιζαν στα έργα τους. Γνώριζαν την διαφορετικότητα τους και το έδειχναν. Αργότερα οι Ρωμαίοι, καθώς δεν είχαν δική τους γλυπτική υποδομή και παιδεία, αντέγραψαν τα Ελληνικά έργα, και μη γνωρίζοντας τη λεπτομέρεια αυτή, και το Ελληνικό Πόδι μεταφέροντας το στην τέχνη τους, αλλά ταυτόχρονα το διέσωσαν και για τις επόμενες γενιές καθώς είναι γνωστό ότι ένα τεράστιο ποσοστό αυθεντικών Ελληνικών έργων καταστράφηκε για πολλούς και διαφόρους λόγους.

Θα ήθελα να σταματήσω εδω προς το πάρων, καθώς υπάρχει τεράστιο υλικό πίσω από αυτές τις πληροφορίες που σας παραθέτω και ήδη έχω ξεφύγει.
Νομίζω όμως ότι υπάρχει ένα πρόβλημα στις γνώσεις που κατέχουμε για εμάς τους ίδιους και την εθνολογική μας καταγωγή. Θα σας δώσω λοιπόν ένα παράδειγμα προς προβληματισμό και σκέψη.
Κάπου μέσα στο μυαλό μου έχω δυο πληροφορίες, φαινομενικά άσχετες μεταξύ τους.

1. Τα παραπάνω για το Ελληνικό Πόδι, συν κάποιες άλλες λεπτομέρειες για αυτό,
2. Τον μύθο των Tuatha de Danaan των Ιρλανδών – Ουάλλων – Κελτών, που είναι μέρος της (επίσημης) μυθολογίας τους.

Έτσι για να μην πολύ-προβληματίζεστε, είναι σαφές ότι ο μύθος αυτός αναφέρεται σε Δαναούς που σε πανάρχαια χρόνια έφτασαν, εποίκισαν, βασίλεψαν και αναμιχτήκαν με τον τοπικό πληθυσμό της Ιρλανδίας και κατόπιν μετακινηθήκαν προς την κεντρική Βρετάνια και έτσι μυθολογείται η δημιουργία του έθνους των Ουαλλων. Οι Ιρλανδοί το μνημονεύουν άδω και εκατοντάδες χρόνια, εμείς ούτε που το ξέρουμε…

Ο μεγαλύτερος εθνικά πληθυσμός που το φέρει είναι οι Έλληνες και ο δεύτερος μεγαλύτερος είναι οι Κελτικοί πληθυσμοί της Ιρλανδίας και Ουαλίας….. Στην Ελληνική μυθολογία, κάποιος έκανε υπερβόρεια ταξίδια, και αυτό αξίζει να σημειωθεί.

όσο για τους Ρωμαίους:
Ο Ρωμαίος ποιητής Οράτιος έγραψε: "Η Ελλάδα, κατακτημένη με τα όπλα, νίκησε τον κατακτητή κι έφερε τις τέχνες στο απολίτιστο Λάτιο". Ο ρωμαϊκός λαός γοητεύτηκε από τον πολιτισμό των Ελλήνων και μιμήθηκε τον τρόπο ζωής τους. Άρχισε να μιλά και να γράφει στην ελληνική γλώσσα, να ζει και να διασκεδάζει σύμφωνα με τα ελληνικά έθιμα.

Οι Ρωμαίοι μετείχαν στις ελληνικές θρησκευτικές τελετές, έπαιζαν στα θέατρα ελληνικές τραγωδίες και κωμωδίες. Μελετούσαν τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους, έχτιζαν τα σπίτια τους με ελληνικά σχέδια και τα στόλιζαν με ελληνικά αγάλματα και αγγεία.

Οι πλούσιοι Ρωμαίοι έστελναν τα παιδιά τους στην Αθήνα για να σπουδάσουν και έπαιρναν στα σπίτια τους Έλληνες δασκάλους. Επέτρεπαν επίσης σε Έλληνες να παίρνουν δημόσια αξιώματα στην ίδια την ρωμαϊκή αυτοκρατορία, γιατί πίστευαν ότι θα ωφεληθούν από τις γνώσεις και τις ικανότητες τους. Οι Ρωμαίοι, παρόλο που νίκησαν τους Έλληνες, τελικά νικήθηκαν από τον ελληνικό πολιτισμό.

Δημιουργήθηκε έτσι ο ελληνορωμαϊκός πολιτισμός από την πολύχρονη αλληλεπίδραση των δύο λαών. Λυτός ο πολιτισμός αποτέλεσε τη βάση του σημερινού πολιτισμού.

ΠΗΓΉ;
1)dim-galat.pel.sch.gr
2)ANAMONH ΛΟΓΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ MAIL.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *